lauantai 11. syyskuuta 2010

Agitreenit korkattu!

Mulle tuli eilen viestiä LAUn nuorisojaoksen järjestämästä treenivuorosta ja koska iskä ei päässytkään kisaamaan agilityä Kreikassa sattuneen tapaturman takia lähdin minä tavallaan hetken mielijohteesta sitten treenaamaan ensimmäistä kertaa koko vuonna! Meitä oli paikalla aika monta, olisiko ollut että 3 (vai 2) pentua, 2 miniä, 2 mediä ja 1 maksi. Suosio tolle treeniryhmälle on kuulemma kova ja tuohon tulisi vielä mukaan paljonpaljon enemmän koiria. Päätettiin sitten jakaa meidän ryhmät puoliksi eli pennut ja maxit 1h ja perään sitten medit ja minit 1h. Tänään siis 2h yhtäjaksoiset treenit.

Mentiin 2 rataa ja saatiin sen jälkeen treenailla kaikennäköistä ite. Mulla ja Irwillä meni ihan kivasti nuo radat, ite vaan olen hidas ja unohdin yhdessä vaiheessa radan (!!) ja sitten treenattiin pari kertaa A-estettä ja keppikulmaa. Voi että tuo koira toimii aivan ihanasti! Se lukee niin hyvin kaiken, mitä sille antaa ja tottelee ultrahyvin. Ehdottomasti yksi parhaista treeneistä koskaan.

Leikin sitten pikkusen Veeran treenikumppanilla Kallella. Mentiin pikkusen keppejä ja puomia sekä hölmöiltiin kaikkea omaa ja mentiin pikkupätkä sellasta vähän epämäärästä seuraamista. Kallen mielestä oon ihana kun annan nameja, rapsutan ja vielä kaikenlisäks hölmöilen sen kanssa!

Veera kuvas meidän treeneistä videota.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti