torstai 24. helmikuuta 2011

Kisat lähestyy pahaenteisesti

 "Olet ilmoittautunut 6.3 radoille A, B & C". IIIK!

Kävin tämän viikon alussa treenailemassa Irwin kanssa ja taas varmistelin aika paljon... Sunnuntaina olisi epikset niin vois saada ehkä vähän sitä kisafiilistä kun en kisoissa yleensä niin paljoa varmistele. Tein yhtä rataa muutaman kerran: valssia, pakkovalssia, vetoja, työntöjä, kontakteja, juoksulinjoja, heittämisiä yms. Rataa on hiukka vaikea piirtää tolla flexitracilla, että kattellaas nyt. Harjoittelin sit muutaman kerran jaakotuksenkin, kiitoksia Janita Leinosen ohjaustekniikka 1. -DVD'n :)

Taas luvassa kuvaton postaus anteeksi! Mun kuvat möllöttää kamerassa.

Tällästä säätä luvattiin ens viikon perjantaiks, mutta eipä näytä enää. Harmi, olis se kesä tullu sittenkin.

(Olin muuten failannu ton yhden lauseen.. Muutin sen oikeeks mut saatte nauraa mun kirjotushäiriölle nimittäin alkuperäinen lause "mun kuvat möllöttää kamerassa" kuului näin: Mun kamerat möllöttää kamerassa....)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti